Zbiorniki paliwa, wraz z dwiema pompami paliwowymi zasilającymi w każdym zbiorniku oraz dajnikami paliwomierzy znajdują się w obu skrzydłach doczepnych oraz w centropłacie.
Całkowita pojemność instalacji paliwowej wynosi w zależności od wersji 1960 litrów (516 US gal) lub 2278 litrów (601 US gal). Zbiorniki w skrzydłach doczepnych i zbiorniki w centropłacie mogą być napełniane przez wlewy lub ciśnieniowo (centralnie). Instalacja ciśnieniowego napełniania posiada podwójny system zabezpieczenia przed przepełnieniem zbiorników, z możliwością ręcznego sterowania stopnia napełniania zbiorników.
Wyposażenie firmy Bendix/King, umożliwia jego eksploatację wg wymagań VFR i IFR w dzień i w nocy w każdych warunkach atmosferycznych.
Historia samolotów rodziny M28 Bryza w polskich siłach zbrojnych rozpoczęła się w lipcu 1984 roku, kiedy to w WSK PZL Mielec wykonano pierwszy oblot samolotu AN-28. Z czasem, po ich gruntownej modernizacji, powstały samoloty M28B Bryza aktualnie jako M28B 1R (wersja Rozpoznawcza) wyposażona w radar patrolowy ARS-400 oraz system łączności taktycznej ŁS-10 Łeba produkcji PIT. Samoloty te do dziś służą Lotnictwu Marynarki Wojennej do patrolowania polskiej granicy morskiej.